HELLO KÄRA LILLÖRDAG!


2009-11-25 @ 09:21:59
Godmorgon på er allihopa. Här har vi sovit gott. Elliott vaknade vid fem första gången, fick sin välling o sen somnade han om kvart över 6..inte illa det inte. Han har skämt bort mig på sistone; i måndags vaknade han vid 7, och igår vaknade han oxå vid 7 första gången..o så somnade han om idag.. blir så glad över att man kan få såna här dagar ibland faktiskt =) ropar dock inte hej ännu, de kan närsomhelt vända o återtgå till att han vaknar pigg o utvilad vid 5 som förr snart igen..men iaf=)

Om ca en timma ska jag sätta i Elliott i vagnen o så ska vi bege oss på föräldragrupp; tror det blir den sista nu eftersom vi gått igenom allt med bvc tanterna efter denna gången. Ska bli trevligt o träffas igen o se hur barnen vuxit o så.  När vi kommit hem därifrån så blir det lite lunch för elliotts del o sedan sömn.

Annars händer det nog inte så speciellt mkt här idag, vi tar dagen som den kommer!

hörs senare






Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Idag sov Isabella till kvart över nio då jag tyckte det var dax att väcka henne! Så hade hon sovit sedan nio igårkväll!! Jag ÄR bortskämd!!

2009-11-25 @ 14:34:56
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback