KALASET.


2009-11-29 @ 22:19:13
kalaset för Elliotts farbrors  fru i eftermiddag var riktigt trevligt =) Elliott tycker det är så kul nu då han börjat upptäcka att han faktiskt kan leka lite med sina kusiner ju. O idag så kramades elliott och hans kusin oskar flera gånger. Lyckades få med dom på bild så imorn kommer jag nog o lägga upp en bild på de..de va så sött så =)
Tänk att han har två kusiner o båda är födda samma år som honom, det är inte illa! och snart blir det en tredje kusin med..det ser även jag fram emot ju- mysigt o kunna få sniffa lite bebis igen =)

Imorn, om det inte regnar så är planen en långpromenad efter elliotts grötfrukost runt 9-tiden. har verkligen känt mig så slö på sistone o jag tror att det beror på att våra låångrundor om mornarna uteblivit! så nu är de dags att komma in i de vanliga rutinerna igen!

nähä..man kanske skulle ta o lägga sig i alla fall?

godnatt kära läsare <3






Kommentarer
Postat av: Nina ♡

nej ja sökte själv. fanns verkligen inte.. lite skunt faktiskt. man tycker ju att det borde finnas.. finns ju allt annat i jultema menar ja :D

2009-11-30 @ 00:13:26
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback