MIN FAVORIT =)


2009-11-26 @ 08:05:14
Fick häromdagen se en så otroligt fin stoor julstjärna hos carolina. Vart jättesugen på att köpa en jag med, och igår när vi hade varit på VC o tagit vaccinet så gick vi förbi elektropärs här, och de hade massa fina stjärnor- bäst aV allt..de hade stjärnan. (alltså Stjärnan med stort S) så blev att den följde med oss hem o igårkväll satte jag upp den i fönstret i vardagsrummet. Den är visserligen lite för stor för att få plats i hela fönstret- men jag tycker den hänger fint ändå =)



I eftermiddag blir det dessutom en liten tur till Mjölby med mor o sis där vi ska kika in i en affär som bara säljer massa julblommor, måste ju ha lite sådant i fönstrena med =)






Kommentarer
Postat av: Eva

jo emelie kvart i 7 då var vi inte vakna =)

fick sova ända til 9 idag..så skönt...

2009-11-26 @ 10:09:50
URL: http://httpfonmo.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åååh, den var verkligen lika snygg som min! :D Jag sitter och kollar på min stjärna och bara myser. :) hihi



Vad jobbigt att du fått biverkningar av sprutan. Men som du säger, tur du inte fått feber.



Ja, man är verkligen elak mot sig själv. Duktig i veckorna och sen unnar man sig på helgerna. Problemet är väl att man längtat och så smakar man en och sen går det inte att stoppa. DUMT! haha.. Men det är väl så det är.



Jag hoppas att ni har en riktigt riktigt trevlig kväll.

Låter i alla fall som om ni kommer ha det riktigt mysigt i morron. :)

KRAMAR

2009-11-26 @ 19:34:25
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback