MITT LILLA BARKBARN..


2009-11-11 @ 07:54:02
godmorgon

Här har de varit vaket sedan tjugo över 5- ellliott somnade om till halv 7- men jag kunde inte somna igen trots att det varit en bök natt med napptappande osv. MEn det är ju så det är o vara barnförälder =)
Vet inte hur många gånger jag fått plocka barkbitar ur Elliotts mun på sistone alltså. Han går nästan jämt o tuggar på nån. Våran lille tokstolle!
Trots att man dammsuger varje dag så lyckas han hitta bitar både här o där. Händer oxå väldigt ofta att han står utanför gallret som är för kaminen o plockar där. Det är ju inte farligt att äta de alltså, men är ju rädd för att han ska sätta de i halsen. Det vill jag aldrig utsätta mitt barn för igen! Det kan gå riktigt illa ju!!

Vad händer idag då? jag ska äta lite frulle nu, sedan runt nio blir det elliotts tur, o sedan ska vi nog ge oss ut o gå en liten sväng kanske?
Funderar på att testa o lägga liten tidigare idag, tror de kan vara så att han är så övertrött när man lägger honom där efter lunchen så det är därför de tar sån tid innan han väl somnar (de gångerna han gör de)

nää..bajs va de här oxå känner jag.
hörs senare






Kommentarer
Postat av: Katja

Godmorgon =) Hoppas det går bättre att lägga honom tidigt. Jobbigt när sömnen krånglar.



Kram

2009-11-11 @ 08:26:56
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback