PÅ MÅNDAG =)


2009-11-07 @ 16:23:20
kikar in här jättesnabbt. Har precis varit ute me vagnen o "nattat" elliott. Han sov en halvtimma förut när vi var ute o gick vid 10-11 snåret. Sedan dess har han inte sovit något. o han vägrade att somna i sängen så var bara att ta fram vagnen o gå en sväng. O vet ni vad? han somnade lika lätt nu med =) så sover han en liten stund nu så kan han ju vara vaken längre än 18 ikväll. De innebär att han får vara med på födelsedagsmiddagen han med, de kommer han att digga massor =)

På måndag händer det en riktigt rolig grej, ser fram emot de =) o för er som är nyfikna o undrar vad det är så kan jag ju säga att det nog lär märkas på måndag :P

nää..om man skulle börja göra iordning sig lite?

önskar er alla en trevlig lördgskväll!

kramis






Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart man blir nyfiken.. Ha ha.. Kram

2009-11-07 @ 17:18:07
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh, nu blev jag nyfiken! :P hihi..



Ja, det är verkligen jätteroligt att det rör på sig lite. Visst, det går fortfarande inte i rasande fart, men det är kanske bra de, jag vet inte. :P Jag ska skriva om det i viktbloggen inom de närmsta dagarna så då kan du kika in där. :)



Ska försöka övertala sambon om att vi måste se Falk filmerna. :) Alla säger att dom är jättebra.



Jag hoppas att ni har en riktigt trevlig kväll med familjen.

Kramar

2009-11-07 @ 21:20:02
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Therese

Neeeeeeee nu blev jag ju riktigt nyfiken juuuuu....:)Kram

2009-11-07 @ 23:20:53
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Katja

Tack söta du, vad glad jag blev för din kommentar. Men med tanke på att jag vet vad du väger så kan jag med säkerhet säga att det är lååångt kvar tills jag väger som du. Jepp mitt nuvarande mål är faktiskt högre satt än din nuvarande vikt. Så är det :) Men glad blev jag i alla fall över att det syns. Hela helgen har varit en sån uppmuntranshelg då jag fått höra av många att det verkligen syns. Kul att höra!



Hoppas att ni fick en fin kväll med middag o allt och att en glad, pigg pojke orkade delta. Kramisar

2009-11-08 @ 00:24:25
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback