SER BRA UT IGEN.


2009-11-09 @ 15:46:32
nu ser ögat riktigt fint ut på honom igen. Antagligen hade  han kanske fått i smuts eller nåt som rann ut sen! HAn springer runt här o skriker som en stucken gris- riktigt gäll röst har han. O hyss, ja..de hittar han alltid på. Just nu har han fått tag i lådan som är under spisen, där alla plåtar ligger, lyckats öppna den o slår för fullt på plåtarna!
Undrar om det är en pik mot mig? han kanske vill att jag ska baka?
har flera gånger idag gått o tänkt att man kanske skulle ta o baka något- men har inte mjöl så de räcker hemma ju! Det är ju en dag imorn med iofs!

Nyss sa vi att vi skulle ge oss ut o gå en sväng hela familjen, men det verkar blåsa som sjuttsiken ute o då tycker jag det är onödigt o släppa ut lillen när han kan busa o dona härinne ju!
Får se om jag tar en promenad själv istället kanske??

bjuder på ett par bilder på busungen förut idag. Han tycker det är kul när man kryper på golvet o jagar honom! vad han springer ifrån en..











Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Sv: Jodå, allt är helt okej. sj då?

Våran helg var lugn och mysig :)

2009-11-09 @ 16:02:37
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Frida

:)

Hallo ...

Nä, han är inte i riskgruppen, men vad jag läst så skall det vara okej och finnas vaccin till alla barn ?

jag tror att alla barn räknas som riskgrupp ? eller.. hmm. kanske är fel.. skall kolla upp det..



Återkommer :)

2009-11-09 @ 17:20:48
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Bina

Hejsan.

Så sööt han e.

Tror säkert att han vill att mamma ska baka något smarrigt som han kan njuta av! ;) Hi Hi

Hoppas allt är bra!

O Gu vad tiden går fort..



Ha de gott! KRam BinA (Den gamla tvättenkärringen ;P)

2009-11-09 @ 20:53:24
URL: http://zafrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback