SÖNDAG O FARS DAG!


2009-11-08 @ 18:01:16
Hej på er alla!

Här har de varit full rulle idag med känns de som =) Gårdagskvällen var jättetrevlig..vi fick tacos. O ni vet väl vid det här laget vad jag tycker om det? det är så himlans gott. Skulle kunna äta de varje dag typ!! Elliott han höll sig vaken ända till vi gick hem faktiskt. Runt kvart i tio var vi hemma o då fick han välling o sen däckade han i sängen! Blev mkt bökade inatt med, o redan vid 5 vaknade han. Sedan somnade han om ett par gånger så han fick en timmes sömn till i alla fall, o sen idag har han bara sovit en halvtimma. Så man kan ju verkligen säga att han var trött ikväll! Imorse fick A dessutom öppna sina första farsdagpaket nånsin. O han vart jätteglad över vad "elliott" köpt till honom. Han fick vantar, mössa, strumpor, ett örngott som det stod världens bästa pappa på, choklad o trisslotter.

Vid lunchtiden var vi hos svärmor o svärfar o åt farsdagmiddag. Svärfar fick en van gills parfym av A. SEdan åkte vi till min mamma o pappa för farsdag/mammas födelsedagsfika. AV mig fick pappa en puma t-shirt som han verkade vara nöjd med =)
Ikväll händer det nog inte så mkt. Ska ta o se om det är nån bra film på tv ikväll tänkte jag!

önskar er alla en trevlig kväll om jag inte kommer tillbaka mer vill säga :P









Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ah, då har ni mycket att stå i runt december då :P



Ja åh så gott tacos är! Finns ju verkligen inget som är godare.

2009-11-08 @ 19:47:01
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Minna

Från hemtex ja, men inte den med fotbollen tog den med scritptina texten superfint! :D

2009-11-08 @ 20:26:05
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback