TACK GODE GUD!!


2009-11-03 @ 08:48:25
Yes!! Vad glad jag blir, efter att ha haft massa krångel o problem med det mobila bredbandet igår så fungerar det nu =)
Lyckades bara komma ut på gprs anslutning hela tiden igår, och de tog typ 8 minuter o ladda upp en hemsida o för det mesta så funkade inte anslutningen efter det. Satt i telefonen med telenor typ hela dagen igår!
De skulle skicka nytt sim kort till mig..men verkar ju inte som att jag behöver det nu!
JAJA..tack gode gud för att de funkar igen. Man blir faktiskt lite handikappad. Hade precis börjat ladda upp bilder på elliott i fujidirekts program när problemen började. Hade tänkt o göra julkorten o skicka iväg beställning på de..men de sket sig ju!! O sen funkade de inte på hela kvällen!!

Men som sagt, nu är jag tillbaka igen =)
O nu ska vi klä på oss o gå till församlingshemmet..öppet hus dags =)
hörs senare






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och pyret i magen

hehe nej dom är till tyra, hade jag vetat vad det var för kön hade du nog sett det haha...

2009-11-03 @ 12:49:15
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback