BLÄ FÖR FOTBOLLEN.


2009-10-10 @ 21:19:14
känner bara blääää... alltså för fotbollen ikväll! är faktiskt inte ett dugg engagerad i fotbollsmatchen som är. Har inte ens zappat över för att se va ställningen är! ända sedan jag blev ihop med A som är fotbollsspelare själv så har jag varit så sjukligt trött på denna sport om jag ska vara ärlig. Den tar upp så stor del av vardagen så jag tycker det är skit o pannkaka när den ska förstöra helgens tv på tvn. Haha..ja menar..resultatet får man ju reda på dagen efter när man läser löpsedeln ändå! eller från a som är förbannad o irriterad över att sverige förlorat.

så ja...jag är en av många få som dissar Sverige- Danmark matchen STOORT!!






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Vi här hemma har inte sett en sekund av matchen heller. Tycker fotboll är sååå tråkigt!

Kram

2009-10-11 @ 07:35:14
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback