EN LAT O SLÖ MAMMA.


2009-10-13 @ 14:42:28
Elliott ligger fortfarande o sover. Det har han gjort sedan  12.20 så nu är det över två timmar sedan. Och vad har jag gjort? skulle egentligen laga mat..men kände hur lat jag blev. Damp ner i soffan i stället o lade mig i kikade på tv. Har bland annat kikat på förlossningskliniken.
Fick se reklam för nåt svenskt plastikkirurgspromram på tv4 plus ikväll vid 20. De måste jag ju se!
usch..varför ska man bli så seg av att slöa? känner mig jättetrött nu. Men gud va skönt de va o ligga där på soffan o bara ta de lugnt. Men mat då? äta måste man ju göra...magen kurrar som aldrig förr. Bäst o se vad de finns i frysen/kylen nu
O så ska jag sitta här o vänta på att lillbusen ska vakna till liv.






Kommentarer
Postat av: Elin

Ja man måste få va lite slö ibland ;)

Nej man trodde aldrig att de skulle gå så fort! Men de va ju tur att de gjorde det ändå. Jag som är så otålig, haha. Ja verkligen! Ibörjan försvann kilona ganska lätt, men nu står det still! Så det är väl kanske dax att ta tag i det snart ;) Jag tycker jag fortfarande ser gravid ut ibland :S Men men, det är väl smällar man får ta! :) hehe.

Kramar

2009-10-13 @ 15:34:39
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback