EN MELLANLANDNING PÅ JOBBET.


2009-10-15 @ 12:05:31
Nu är vi hemma igen efter en kall morgon/förmiddag. När promenaden nästan var slut så va elliott så kinkig o sprattlig, så vi stannade på jobbet en sväng för o hälsa på pappa A o alla arbetskamraterna =) Var lika trevligt o roligt o se alla (ja nästan alla) som vanligt. Alla kikade så glatt på elliott när han gick runt där. Numera är de ju inte jag som bestämmer vartåt vi ska gå- det är ju elliott som rusar iväg o då får man ju gladerligen följa efter. Han var dock på väg in i ett "rum" där jag inte kände att de kanske va så bra o gå in "harkel" men han vände snabbt o de va väl tur de..haha!
Vi hann me mycket under de lilla besöket- elliott fick sitta i en vagn me frotté, han satt som en kung, vi fick till o med följa med pappa a ner på kontoret o provsitta soffan där. De uppskattade lilleman med såklart då de fanns många skrivbordslådor o öppna där! De verkar till o med som han redan börjat jobba där då han hjälpte till att flytta en vagn framåt bland annat..så sött så! JAg hoppas dock på att han blir nåt helt annat när han blir stor; typ elektriker, byggarbetare eller nåt ;P
Nu har jag precis lagt elliott i hans säng i hopp om att han ska sova en stund, får väl se hur de går med det! Han ligger där inne o småpratar lite grann. Ett som är säkert är i alla fall att idag kommer jag nog inte hinna städa medan han sover som jag hann förra veckan. Vågar inte ens börja med tanke på hur kort stund han sov igår, kan ju bli så idag med så! Får ta städningen när A kommer hem sen!

nu ska jag kolla in bloglovin' för o se va jag missat!
hörs






Kommentarer
Postat av: Jenny

Var jättekul att ni kom och hälsade på, det livar upp.. Men kan förstå att alla inte är lika roliga att träffa.. Ler.. Kram Jenny

2009-10-15 @ 20:02:24
URL: http://smulis74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback