EN PROMENAD TILL I KYLAN.


2009-10-13 @ 19:49:17
Nyss hemkommen från en timmas promenad i kylan. STruntade i crosstrainern idag o tog en till promenad istället. Kände mig riktigt tung i huvudet så tänkte att en promenad kanske skulle lätta på de! O ja, de lättade faktiskt på. O så skönt o mysigt det är ute när de börjar mörkna på. Man såg att solen tittade fram i utkanten av bynn  o över den var de massa mörka moln. Bara sådär som de kan vara en kall höstkväll! friskt i luften va de med. O så lustigt de kändes att gå utan barnvagnen- gick mkt lättare o snabbare med för den delen! FAst de kändes ju att de va nån som fattades <3

JA, de var denna dagen det. Blir inte så mkt mer skrivet idag. För nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir de att lägga sig halvfrusen i sängen o kika på plastikkirurgerna eller va de hette på tv4 plus!

GODNATT ALLIHOPA!






Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Skönt att komma ut på promenad men jag håller med så fort barnvagnen inte är med känns det tomt.



Ha det gott!

Kram

2009-10-13 @ 21:27:01
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Carolina

Heej gumman! Kollade på bilderna du lade upp igår och det syns verkligen skillnad. Du är så jäkla duktig. Tycker din mage ser riktigt vältränad ut ju. :)

Hoppas du klarat stirra begäret i vitögat idag med gott resultat. Det är ju så jäkla jobbigt när det finns där mitt framför ögonen. Vi har en skål med godis på fikabordet på jobbet och denna måste jag stirra på varje dag, men det går alldeles Strålande! :) Yeeiii.

Nä, det har inte blivit så mycket i viktbloggen på sistone. Dels känns det som om att det tar för lång tid och dels är det lathet. Att det inte kom upp nått resusltat förra veckan beror på att jag skäms något otroligt mycket. Vet att det är fegt att inte skriva när det går dåligt, men när jag vågar kommer jag göra det, för det finns dokumenterat i min lilla viktanteckningsbok här hemma. Denna veckan försöker jag gå jättemycket och göra småförändring, dels med motionstillfällena men även med maten. Så jag hoppas att det kanske kan ge resultat. Kanske inte med en gång, men på sikt hoppas jag. :)

Ja, det var jättemysigt att vara barnvakter. Det är så härligt med barn, oavsett ålder.

Kan tänka mig att det var skönt att bara få tänka på sig själv i lördags. Det behöver man i bland för att bli bättre människa/mamma/sambo. :) Ser ju att du fick lite ensamtid idag också. Härligt. Men de måste varit konstigt att gå utan vagnen?! ;)

Hoppas du har/haft en fortsatt trevlig kväll. Det är helt fantastiskt vilken skillnad lite frisk luft gör. Jag har själv kännt mig mycket piggare och gladare idag eftersom jag fick mycket frisk luft i morse. :)

Tack för dina kommentarer hos mig.

Ska lägga upp bilderna så snart som möjligt. Om det inte hinns med nu ikväll så ska jag göra mitt bästa för att få upp dom i morron.

Massa Kramar

2009-10-13 @ 22:17:04
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Nina

sååå kallt ute idag! tycker du inte. ja frös som bara den! duktigt att vara ute en timme iaf.. ja har ju hund så ja borde gå ut mer. men ja tycker inte att min energi inte är på topp..



min huvudvärk givk över.. idag vakna ja utan den. skönt.

men seg e ja istället.



blev det fruktsallad? skulle vilja få en serverad här. utan att behöva röra en fena :P



inte mkt som händer i veckan. theo är förkyld.. hur är det med er?

2009-10-13 @ 23:09:23
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det är väl de här sista kilona som är svårast. Jag har inte vågat vägt mig på flera veckor nu för jag är rädd att de har börjat gått uppåt istället. De kanske är dax att ta tag i det hela istället, haha ;)

Ååh tack va go du är! :) Ja hon tycker om det jätte mycket. Det har blivit en ny favorit! När hon slår på grejerna som hänger ner börjar hunden röra på sig och de börjar spela, och det tycker hon är jätte roligt! :)

Ha det så bra! Kram

2009-10-14 @ 00:59:46
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback