ETT GOTT SKRATT.


2009-10-03 @ 22:12:04
Haha..bjuder er nu på ett riktigt gott skratt såhär en lördagskväll när ögonlocken känns som tyngst o man trotsar't bara för man vill va uppe länge..kanske kan denna bilden göra en del piggare genom skratt??

såhär knepig vart en av bilderna jag tog förut idag när jag skulle ta kort på jeansen o skorna..
visst ser jag snygg ut?hahahahhahahha
timerutlösaren på kameran var visst inställd på 2 sekunder istället för 10. Va ju bara tvungen
o visa er känner jag :P Man måste ju bjuda på sig själv ibland!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; ja, han har väl kommit på hur kul det är=) denver tycker det är kul ett tag, men sen vill han komma upp igen, så det funkar ju här än så länge=)



ja, såg de andra alternativen. Blir ju billigare om man säger så ;D så det ska vi också kolla=)



det blev sound of music, tar en liten paus bara... den är ju så lång!

2009-10-03 @ 22:46:29
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

haha.. Så tokigt det kan bli. :) Kul när man kan bjuda på sig själv dessutom. Ser ut som om du springer. :P



Tack så jättemycket för dina fina kommentarer. Du har så rätt i allt du skriver. Både om frånvaron i bloggen och om vikten. Det är verkligen riktigt synd att vi inte kunnat träffats irl. Tror vi hade haft riktigt trevligt och hade kunnat förena nytta med nöje, dvs skitsnack och motion. :) Hur bra hade inte det varit?! :)

Vi har i alla fall tur som hittat varandra här. :)Skönt att ha någon att tragga lite med, stötta och peppa.



Precis så tänker jag också om vikten. Om jag kan forstätta äta som jag gör då och då och ändå går ner i vikt så är det ju superpositivt för då vet jag ju att jag kan hålla vikten. :) För så som jag haft det nu kan jag leva med alltid. Ska dock dra upp tempot och motivationen lite till nu igen om jag kan. :)

Bättre att gå ner långsamt och säkert än att gå ner snabbt via dåliga metoder för att sedan gå upp igen när man går tillbaka till en normal livsstil. :)



Hoppas du/ni har en fortsatt trevlig kväll.

Massa Kramar

2009-10-03 @ 23:03:46
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Petra

Snygg pose, hehe. Skönt med människor som kan bjuda på sig själva! Jeansen sitter skitsnyggt på dig så du ska vara nöjd...smalis :)

2009-10-03 @ 23:38:23
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback