ETT KORT INLÄGG.


2009-10-09 @ 21:16:01
Nu blir det ett yttepyttelitet inlägg här.

ikväll har jag ätit grillad kycklingfile från ica med en klick potatissallad (mager variant) och sallad o gurka. Det var mumsigt vill jag lova! inte en enda snacksbit har ätits..allt för att vågen ska visa bra imorn ;P
vi har även sett på den tredje johan falk filmen- lika bra som de andra vill jag lova!

har funderingar att återigen skaffa enlösenordsskyddad underblogg. Vet inte om jag kommer att ge lösenord till någon dock, för det är mest en blogg där jag kommer att skriva mina innersta tankar o drömmar.. och kommer jag i så fall  att ge ut lösen så kommer det inte att ges till vem som helst..kommer inte att ge de till nån härifrån i varje fall... vet/känner på mig att det är måånga härifrån som läser bloggen för o snoka
Men som sagt..de är i första hand för att jag ska kunna skriva av mig om saker, saker som jag kanske känner att jag inte vill hålla inom mig.. men ändå inte vill att folk ska veta..haha!

men vi får se hur jag gör..om jag fixar till de eller bara spånar vidare till ett annat tillfälle ;P

nu är jag trött o funderar starkt på att gå o lägga mig faktiskt!!

godnatt allihopa..vi ses imorn!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Finns nog många som läser för att snoka, men det bjuder jag på.. Jag ser ju att det varit en massa besökare, men inte fan lämnar de spår efter sig.. Det jag vill skriva av mig som ingen får läsa skriver jag i dagboken.. Kram Jenny

2009-10-09 @ 21:34:42
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Jo, vi gick i samma klass från 6:an till 9:an. =)



Visst blir man lite trött på alla som är inne enbart för att snoka. Har man 150 läsare, så kanske 10 av dem kommenterar. Det är ju inte så kul, för då undrar man ju om alla de andra bara är nyfikna... =/



Kram

2009-10-10 @ 08:41:28
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja vi bor ju inte i samma håla så jag kanske kan få ett lösenord isf?? Det är så tråkigt när det finns de som bara snokar. Har allt ett par sådana jag med å ibland tror de att de är anonyma genom att skriva en anonym kommentar, men de är inte smarta då de lämnar efter sig ett ip-nummer som lätt kan spåras, haha! Men vill de snoka å gotta sig i mitt liv så får de göra det. Man kan inte anpassa sig efter alla idioter utan måste våga lite. Hoppas du väljer att fortsätt blogga dock...



Ha en mysig lördag vännen!



kram

2009-10-10 @ 08:59:01
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback