FUNDERINGAR KRING LÖSENSKYDDAT.


2009-10-22 @ 07:59:19
Sedan jag fick denna anonyma kommentar igår så funderar jag mer än nånsin på att lösenordsskydda bloggen:
"en tjej från samhället!"

om man är härifrån o ändå läser, kan man då inte ge sig helt till känna istället för att bara skriva att man är från samhället? nu känn de ju ännu mer som att folk härfrån går in o läser bloggen för att sedan gå runt o gottasig i /ha roligt åt det man skriver. Det värsta jag vet är tanken om att folk går runt o snackar skit om en nämligen!
O antagligen är denna personen en sådan person eftersom hon/han inte vågar berätta vem hon/han är eller??

synd att en person ska förstöra för alla andra eftersom ni underbara trogna läsare som kommenterar då o då blir drabbade.

så ja.. lösenordsskyddat blir det nog här trots allt.

Ni får mer information om det i helgen tror jag, om de nu blir så.

Va tycker ni om lösenordsskyddat?






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och pyret i magen

så länge du mår bäst så tycker jag du ska ha det... men bara jag får det så:P hihi

2009-10-22 @ 08:16:31
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Helt otroligt vilka fega puckon det finns. Förmodligen någon som är avundsjuk på dig.



Kram

2009-10-22 @ 08:27:37
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: emma - mamma till meja

Jag tycker absolut att du kan ha lösenordsskyddat om du vill det. Om du känner för det senare så kan du ju alltid öppna bloggen igen. Bara jag får lösenordet så ;)



Kramar

2009-10-22 @ 08:48:59
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥ Minna

trist om du bwehöver lösenordsskydda bloggen, men förstår vad du menar..

Jag bor juh och är uppväxt i sthlm så är van vid att det alltid pratas..

Kram

2009-10-22 @ 09:26:23
URL: http://salkert.se
Postat av: Malin

Gör va du känner för. Somsagt e de inte kul när folk går o snackar en massa.

2009-10-22 @ 10:12:35
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Bara jag får lösen så är jag nöjd! Man sparar ju oftast det på datorn ändå så min stör det inte så mycket. Ska försöka lägga ut en bild på hur håret blev. Ska bara orka det med;) haha

2009-10-22 @ 10:13:34
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte en sådan som går och snackar om den!

Jag tycker bara om ditt sätt och skriva!

2009-10-22 @ 10:16:02
Postat av: katja

Eftersom du frågar om åsikter ang lösen så skriver jag min här även om vi säkert inte delar samma åsikt :). Jag känner att en blog är en öppen dagbok. Öppen för alla som finner nöje(?) i att läsa den. Oavsett var personen bor osv. Vad man sen skriver i bloggen kan man ju styra. Jag skriver inte ut allt, det finns det inga tvång på. Saker jag inte vill ska finnas att läsa om mig på nätet nämner jag helt enkelt inte. Vill någon snacka skit om vad jag har skrivit, varsågod. För det jag väljer att skriva ner i bloggen, ja det är sånt jag har gjort ett medvetet val att stå för. Alltid stör det någon men det säger mer om dem än om mig.



Sen är det kanske annorlunda när man blir i ett litet samhälle?? Det kan jag inte uttala mig om men en sak vet jag: Jag förstår inte hur någon utifrån det du skrivit i bloggen kan snacka skit om dig? Jag tycker väl snarare att det verkar kul att folk från samhället där du bor läser om vad nu gör om dagarna. Alla är väl inte elaka med onda baktankar? Sen tycker jag att du verkar vara en kanonmamma, har en underbar son, en bra sambo (eller man minns inte om ni är gifta/förlovadeeller sambos). Ni ger honom (sonen) allt han behöver och lite till, verkar vara kärleksfulla och ha en bra hemmamiljö. Du är duktig med viktnedgången och kan vara stolt över det. Ser inte vad det finns att baktala om i din blogg =).



Men självklart gör alla som de vill, trivs man bättre med lösen så är det klart att man ska ha det. Synd om alla nya läsare som inte har en chans att följa din fina blogg då bara =). Blir det lösen så hoppas jag att jag får fortsätta läsa. Denna kommentaren ska inte tolkas som kritik, bara som en åsikt om bloggar i det stora hela :).

2009-10-22 @ 10:28:37
URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback