GODMORGON GRÅA TISDAG.


2009-10-20 @ 08:33:39
så var det då tisdag igen, o vilken rolig sådan då!? Regnet det bara öser ner, så de blir väl ingen långpromenad nu på morgonen. Istället får vi allt ta o slänga in oss i bilen o gå på öppet hus en liten stund. Får se hur länge elliott orkar, han brukar bli rätt så trött o rastlös när det väl är dags för sången så!
Något som däremot är positivt är att Elliott sover riktigt riktigt bra om nätterna o har gjort det ett bra tag nu..så skönt! Men det är värre med hans mamma som har svårt för o somna o vaknar titt som tätt orolig över att hon inte ska höra! Så störd jag kan va då, att jag inte lär mig! men jaja..sova kan man ju göra när man blir gammal, eller när lilleman sover mitt på dagen ju =)


Snart är det grötdags för busen, sen blir de att klä honom. SEdan åker vi till öppet hus! Senare idag blir de nog lite fotografering av lilleman iklädd rött, om ni förstår vad jag menar ;P

VAd ska ni göra idag?






Kommentarer
Postat av: annas Perssonliga

Hej!

Här har vi det också grått och trist.... Hoppas ni får en kul förmiddag på öppnis, kanske kan bli en promenad senare...



Kram

2009-10-20 @ 10:26:19
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/
Postat av: Emma

Göra och göra jag har jobbat och tjänat pengar idag :P

2009-10-20 @ 14:47:34
URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback