GODMORGON SÖNDAG.


2009-10-11 @ 07:48:43
Så va de då den där tråkiga söndagen igen. Alltid lika trist att veta att jobbandet börjar imorn igen för sambon. O söndagar brukar vara såååå långa o tråkiga bara för de.
Natten har väl varit ganska bra. lilleman somnade tidigt, vaknade när A kom hem o hade svårt o somna om igen. Han fick lite välling o jag satt inne hos han en stund. Till slut lade jag mig i min säng igen hörde hur han låg därinne o böka o babblade lite..men till slut vart de tyst. Sedan har jag vaknat några gånger inatt o hört han babbla därinne..men efter ett tag har de blivit tyst igen. O idag vaknade han faktiskt vid halv sju istället för halv 6 som är de vanligaste..de va skönt! men tyvärr så blev de ju då inget sovande efter morgonvällingen. Men sånt är livet..nu har ju våran söndag börjat ialla fall!
Det eldas för fullt här hemma, runt nio snåret ska elliott få sin morgongröt- sedan blir det en promenad. Känner att jag verkligen behöver frisk luft eftersom det vart en vilodag/svulldag igår.
så ser det ut just nu.

hörs senare






Kommentarer
Postat av: Malin

Ja de hade verkligen varit skitskoj! Kram

2009-10-11 @ 09:31:39
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket!

Jag tog inte åt mig utav den kommentaren eftersom det är en anonym person som inte alls känner mig,

det är så lustigt att någon kan bli så arg haha

Hon (som jag gissar att det är) tog nog åt sig rejält annars skulle hon inte orkat ta sig tid att skriva en arg kommentar :)

Och du har så rätt, knarkande mammor är inte störande utan hjärtskärande!

Att störa sig på några korkade ungdomar är ingenting, man måste få störa sig på såna oväsentliga saker när det finns så mycket obehagligt här i världen som gör rent av ont i hjärtat.

Kram

2009-10-11 @ 17:03:56
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback