HELG IGEN =)


2009-10-16 @ 08:11:29
Nu är det helg, eller jaa..helgen har iaf börjat för oss två =)
Det verkar inte vara lika kallt ute idag som de varit de senaste två dagarna- det hissar vi starkt. O natten har varit ganska bra. Lilleman har bara vaknat ett par gånger o gnällt för att sedan somna om igen.
Känns fortfarande lite grann i ryggen. Men jag kan bara inte va still känns de som. Har ju städningen som måste bli klar, o så måste vi ut o få lite frisk luft sen. Annars går jag under ;)
När A kommit hem sen runt 2 snåret så blir de lite shopping av förnödenheter inför helgen. O sen blir de bara lugnt o skönt- så som de ska vara på fredagar <3
Vi måste väl ta o bestämma vilka bilder vi fill ha som kort med. usch..det blir inte så lätt!

nää..vi hörs senare. Ska ta o göra iordning mig lite grann, o sen blir de gröt o promenad.
Just de ja, vi skulle ju faktiskt till bvc för 10 månaderkontroll idag vid ett med. De får jag inte glömma!!






Kommentarer
Postat av: vera

oj, ne, det var inte så billigt.

jag ska nog göra en syskonfotografering sen när beatrice är ca 2 år, så hon sitter stil, haha :D



ja, hon kan göra fina saker min lillaskitsyster ;)



lycka till på 10månaderskontrollen!

2009-10-16 @ 09:02:26
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback