LITE PLOCKANDE.


2009-10-04 @ 18:16:37
Idag har de blivit lite plockande inne i datarummet. Har kopierat över alla bilder som vi haft på den stationära datorn till cd skivor. O sedan har jag tagit bort onödiga program o fragmenterat o diskrensat lite. O nu så har jag plockat isär alla sladdar o så. Sen ska åbäket upp på vinden. Inne i datarummet kommer nu de två bärbara datorerna o stå, samt skrivare o högtalarsystemet.
Ska bli skönt o få undan på den stora datorn! Passade även på att rensa lite i lådorna i hurtsen under databordet. I understa lådan låg de nog typ 20 st goaltidningar (a's fotbollstidningar) o då skojar jag inte! Så alla dom hamnar i tidningsinsamligen minsann!

Skulle behöva dammsuga hela huset, o rensa garderoberna..men de har visst inte blivit av ännu. Stackars elliott som får krypa runt i skiten. Imorn måste jag ta tag idet.

Nu blir de one tree hill!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback