TRÖTT MORSA.


2009-10-29 @ 07:58:33
idag är mamma emelie riktigt trött.
men det är ju bara o gilla läget. hade svårt o somna igår, sedan vaknade liten vid  halv ett o då vart de o pilla i nappen. Sedan tog det ett tag innan jag somnade igen eftersom han oftast ligger o låter lite innan han somnar igen med. Sedan vaknade elliott vid fyra igen. SToppade i nappen i munnen på honom, men det var ju lönlöst eftersom A gick upp vid kvart över 4.
Var bara o göra iordning vällingen, efter vällingen blev det lite babbel o sånt o sen somnade han igen. Men jag kunde inte somna. Jag bara låg o funderade på allt möjligt mellan himmel o jord- sånt man verkligen inte ska göra när man ska försöka sova ju!
O sen när jag väl höll på o somna vid halv 6 så vaknade Elliott till liv igen. Då lade vi oss i min säng o myste en bra stund..men sömn blev det ju ingen!
Ska minsann ta en sväng sen på vägen till öppet hus o se om den friska luften kan få en o piggna till lite.

hoppas ni sovit gott?






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Låter inte som en jättekäck natt nej... Hoppas ni har fint väder så du kan få i dig lite solljus och bli lite pigg i alla fall. Här strålar solen så det gäller att bege sig ut och lufta näsan.



Kram

2009-10-29 @ 09:09:42
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback