VILKEN ATTITYD.


2009-10-07 @ 12:12:08
våran son har börjat o visa sitt rätta jag nu känns de som.
Igår när  vi var hos mamma en sväng så var elliotts kusin w där oxå, elliott snodde hans kära bok som han typ jämt har o går med. W vart jätteledsen- men det struntade elliott i- han till och med gick fram med boken rätt framför ögonen på sin kusin w o retade honom med den- när w sträckte sig o skulle ta den så drog elliott bort den. O sen stod han till och med o flinade o hade jätteroligt åt att hans kusin var ledsen. Fy vilken busunge vi fått. Inte nog med det- när jag hade klätt på honom i vi skulle åka hem då slog elliott mig på käften flera gånger..haha!
O de fortsatte i god anda idag när vi var ute på promenad. Elliott hade sina vantar på sig o nappen i munnen- han stoppade vanten i munnen samtidigt som nappen var i. Jag sade till honom i lite arg ton att "nej, sådär gör vi inte" va gör busungen då? jo han ger sig ju på't ännu mer- allt för att reta mig! han sitter där o tar ur nappen o stoppar in vanten i munnen gång på gång på gång, o för varje gång jag blev irriterad så flinade han bara ännu mer o forsatte om möjligt ännu värre.
de verkar som att det är nån form av trotstadie han hamnat i om man säger så. MEn vi älskar ju honom lika mkt för det- även om han blir världens busigaste unge!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ni har verkligen ett litet busfrö ;) här hemma är det rycka i håret som gäller. hårt! ännu roligare när mamman får ont och säger ifrån :P

2009-10-07 @ 18:12:54
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback