ALLT SKA BARA KOSTA, MEN DE E JU BRA ME NYTT SOM FUNKAR


2009-09-10 @ 13:19:15
Nu har rörmokaren varit här o kikat på våran varmvattenberedare. O domen? JA, ni kära vänner..är bara o se glad ut o punga ut med x antal tusenlappar för en ny! så trist att det blev nu! o inte nog me de. Vi gjorde ju om innne i tvättstugan i vintras så nu måste vi typ ta bort allt för o få fram beredaren..kul jul..not! Vi måste riva ut de mesta i tvättstugan tills imorn då rörmokaren trodde att han kunde få en ny till oss redan då. Hoppas att de blir redan imorn så det är gjort så man har helgen på sig o sätta fast allt igen.

å så håller jag på å ska städa..men sen tänker jag- är de någon nytta med o storstäda när det förhoppningsvis ska springa igenom hantverkare med skitiga skor genom huset imorn? ja..får ta damningen o damsugningen..torkningen av golven får vänta tills de är klara imorn så jag kan dammsuga de värsta igen då.

ska ta o se om elliott vill ligga o mysa/sova lite me mig i soffan nu! De kan behövas för o lugna ner sig tror jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback