BAD UPDATE.


2009-09-29 @ 14:43:18
Dålig uppdatering just nu, jag vet.'
Har ju fullt upp med lite andra projekt just nu. Lilleman tar ju upp den mesta tiden självklart. Han är inne i en sådan där period där han inte alls tycker om leksaker längre utan njuter av att plocka upp mammas undalagda grejer ur  skänk/vitrinskåps lådorna o slänga ut dom på golvet så de går sönder! Allt bara ligger i högar på golvet, o det är ingen ide o plocka i det igen- för minutrarna senare är det dags igen! Riktigt livlig liten kille är det =)
Igår skaffade jag mig photoshop dessutom så nu har jag börjat o greja o dona lite där =) håller bland annat på med lite projekt till viktbloggen som just nu med andra ord är under ombyggnad ;)
ikväll är A ledig från fotbollen. Ska följa med mor o sis in till motala sen för o se om jag hittar några dojor till mig själv! haha..vad ego det lät!

jaja..när jag kommit hem ikväll så blir de svar på era frågor =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback