BÖRJAR SNART GRIPAS AV PANIK.


2009-09-14 @ 19:43:38

Snart e paniken nära tror jag om jag känner mig själv rätt. De blir bara kallare o kallare o fuktigare o fuktigare ute. O huset är inte färdigt ännu. Sidorna o framsidan är prydda med panel o färdigmålade. MEn det fattas knutbrädor, dörrfoder..o dessa ska hinna målas vita. Inte nog med det..sedan har vi ju baksidan med. Den har A fort bort den gamla panelen på idag. Där måste de sättas panel, en ny dörr ska sättas dit. Sedan ska panelen målas minst två gånger. Det ska även dit dörrfoder, knutbrädor där med o de ska hinna målas vita.

Känner mig verkligen väldigt skeptisk till att vi ska bli klara med det överhuvudtaget. A har ju så mkt annat på gång jämt..det är jämt fotboll på helgerna så en hel helg kan aldrig gå till att fixa me huset ju!

Tog lite bilder på kaoset här på baksidan nyss..vill inte att det ska se ut såhär som de gör just nu. massa brädor som ligger här o där, spikar..o så har visst a bestämt sig för att riva ner planket som är mot våra grannar..så nu ser vi rätt in till dom med! de tycker jag han kunde väntat med sålänge tills tiden finns att ersätta den me nåt annat.

här kommer lite bilder (känsliga varnas)
  
brädhögen utanför dörren glasdörren, planket mellan grannen o oss som A tagit ner =/, stökigt!



ja, såhär ser de ut just nu..undrar om de nånsin blir klart!







Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt, ag förstår hur du känner...... kram erika hehe jag är ju pedanten själv ;)

2009-09-14 @ 19:57:36
URL: http://taby.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Ni får bjuda in era vänner på måla och fixadag. Så ordnar ni lite god mat och öl efteråt ;)



Kramar

2009-09-14 @ 20:49:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Ni får bjuda in era vänner på måla och fixadag. Så ordnar ni lite god mat och öl efteråt ;)



Kramar

2009-09-14 @ 20:49:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback