DAGEN IMORN.


2009-09-20 @ 19:10:37
Nu sitter jag o funderar lite på morgondagen. Imorn sätter ju vardagen igång igen! Imorn blir de morgonpromenad mellan 9-11 förhoppningsvis. Sedan måste huset städas igen trots att vi städade i torsdags. För på tisdag är det dags för mammagruppen igen, och denna gången är det hemma hos oss. Så rent o fint ska de vara. O så måste jag komma på nåt bra o baka tills på tisdag o bjuda på. Kladdkaka?äppelkaka?cupcakes?muffins?smulpaj?kärleksmums? ja vad sjuttsiken ska man baka tycker ni? kom med förslag =)

ja, de är väl morgondagens måsten än så länge =)






Kommentarer
Postat av: Carolina

Då fixar jag det. :) Nä, det är inga problem. Tyckte också att den var lite lång, men eftersom du inte ville ändra utan att fråga så gjorde jag så sålänge. :)



Nä, jag tycker inte heller om att väga mig emellan, men jag har gjort det nästan hela denna veckan för att hålla koll på hur det gick när jag bytte "träningsschema". Så veckan som kommer nu har jag vägningsförbud igen, utom på fredag. ;)

För som du säger, det är så lätt att bli deppad.

Ja, jag är van vid att folk säger de. hihi.. Hon och min far var 21 när dom fick mig, och min farmor var i sin tur också 21. Men det är riktigt roligt att dom är så unga för då kommer ju dom att få vara kvar länge, förhoppningsvis. Min morfar blev ju tvyärr tagen av cancern innan han hann fylla 64. :(



Ja, den var helt underbar. Tog en längre runda idag. Härligt att göra det när man har lite extra tid över.



Appropå baktips så kan jag varmt rekommendera http://linneasskafferi.blogg.se/2008/august/utkast-igar-gjorde.html#comment

Finns en massa andra cupcakes på hennes sida som jag tror är riktigt goda också, men det är bara dessa jag testat göra. Det som är bra är att man endast behöver en för att bli jättemätt. hihi.. Så på så vis behöver du inte göra så många heller. Och cupcakes brukar ju gå hem. :)



Nu ska jag pilla lite med din bloggdesign så att den kan bli klar snart. :)

Hoppas du har en riktig trevlig kväll.

kram

2009-09-20 @ 20:00:56
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Nu har jag gjort det sista på designen! :) Hoppas du är nöjd.

Såg du kommentarsrutan förresten?! :)

2009-09-20 @ 21:05:14
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: vera

käääärleksmums!

det är såå MUMSIGT! ^^:D

så det tycker jag du ska göra :D

2009-09-21 @ 07:15:02
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback