DÅLIG UPPDATERING.


2009-09-14 @ 19:22:37

Nu är jag äntligen här igen. Har iofs varit ute på nätet lite idag o läst några bloggar o kollat fejjan..men några inlägg har inte hunnits med. All tid går verkligen till sonen just nu. Han e snorig o kryper runt o drar o sliter i allt o gnäller såfort man går några meter bort stackarn. De verkar dock som att det är på bättringsvägen nu för idag har de inte runnit alls mkt. Men nu har jag blivit förkyld me!! Är väl rätt så svårt att undvika o bli de när man är så nära sitt barn som man är när man e hemma o har hand om dom dygnet runt!
Med andra ord har dagen gått i lugnets tecken. Lilleman vaknade vid 6 o fick sin välling. Somnade om o sov till sju. Sedan gick vi upp. Vi busade lite, jag åt lite frukost..efter en stund så vart elliott så gnällig o ledsen o inge hjälpte. Så vi lade oss på soffan o kikade på tv o där låg vi i två timmar. Elliott sov så gott så o vaknade inte förrän kl 10. Då blev de gröt ( en timma senare än vanligt) o sedan gav vi oss ut på en liten promenad. Blir inga riktigt långa promenader o ingen träning förrän förkylningen börjar bli bättre känner jag. Vill bli bra så snabbt som möjligt, o befarar att om man anstränger sig för mkt så blir de värre!
Nu har jag avnjutit hembakad scone, o kan lova att det inte alls va fel! var jättegott =) Lilleman sover, han däckade i säng redan vid 18 idag  o A är o tränar. Så det är bara jag, dammråttorna o den där flugan som surrar runt mitt huvud ( stämmer verkligen att flugorna drar sig till skiten,haha) som e vakna. Blir inte många fler knop idag utan blir att slänga sig på soffan o glo lite på tvn nu o drömma om att förkylningen försvunnit tills imorn.

hoppas alla mår bra,
kramis







Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahaha.. enerverande flugor :P



Förstår det där med inläggen. Det går verkligen upp och ner det där med inspiration, och jag tror det är så för alla. Dessutom har du ju fullt upp med din charmiga lilla son, så jag har full förståelse. :) Låter som en bra idée att ni tar det lungt så ni inte blir ordentligt sjuka. Jag planerar att göra likadant denna veckan. Inget överansträngande så länge jag inte känner mig tipptopp.

Detsamma vännen.

Kram

2009-09-14 @ 19:28:49
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback