DET LUKTAR NYBAKAT.


2009-09-17 @ 19:47:23
tycker jag varit en riktig "hemmafru" ikväll. Gjorde iordning degen till grekiskt lantbröd o satte den på jäsning. Då passade jag på att ta de sista av städningen; golvtorkandet! sedan så bakade jag ut bröden o satte dom i ugnen o voila så har vi nybakat bröd nu. Dock blev de lite för sent tycker jag. Det är ju snart läggdags o vill inte äta kvällsmat såhär sent =/
är ju vägningsdag imorn bitti med! de kommer gå åt skogen! men då e de bara o ta tag i de extra mkt nästa vecka!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Samma här.. vill också vänta med att köpa nytt :)



Okej. Då förstår jag att du blev skeptisk. Det ska ju se bra ut i alla datorer. :)

Hur menar du med att du vill att dom ska vara uppe?

Tar gärna bort dom från sidan om du inte vill ha dom. Kan annars lägga in dom i menyn kanske?!

2009-09-17 @ 20:04:27
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

vad gott med hembakat bröd! det kanske man skulle ge sig på här hemma snart, va ett tag sen...=)



ja, vi får alltid kommentarer om hans ögon! De har han minsann ärvt av sin käre far=)

Ja, tacos är hur gott som helst! Haha, här hemma tycker J också att vi äter det lite väl ofta ;D men det tycker inte jag=)

2009-09-17 @ 20:15:21
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Okej, då ska jag försöka få in dom där :) Säger till nästa gång jag gjort fler förändringar. :)

Tack! :) Ja, jag tror faktiskt det blir så att jag köper färg på maxi i morron.

Kram

2009-09-17 @ 20:58:13
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback