FAVORIT.


2009-09-16 @ 16:48:59
favoritfärg: rosa
favoritfilm:
Twilight , dirty dancing såklart..en klassiker man sett hundra gånger.
favoritdricka: coca cola
favoritfilmhunk: Jude Law..han ser jättebra ut =)
favoritlåt: just nu är det when love takes over med david guetta feat Kelly Rowland o har varit de ett tag me =)
favoritserie: Grey's anatomy o True Blood.
favoritbok: läser inte så ofta tyvärr..men tycker om liza marklund böckerna om Mia (gömda, asyl, mias hemlighet, emma mias dotter)
favoritmat: korvstroganoff
favoritgodis: är grymt svag för wienergum, och kylskåpskall JAPP
favoritdessert: Chokladpudding
favoritalkohlhaltig dryck: smirnoff ice
favoritparfym: emporio armani diamonds
favoritschampo/balsam: nivea intense repair
favoritplagg: mina jeans med mudd nere i benslutet
favoritsovplagg: ett svart stort t-shirtnattlinne
favoritgöra på fritiden: gillar verkligen att baka, men det är sällan tiden finns.SYND
favoritperson: Elliott o Andreas såklart =)


Vilka är dina favoriter??






Kommentarer
Postat av: Carolina

Får jag tid över ska jag också göra den listan. :)



Tack! Vad roligt att du tycker om den. Nu ska jag fixa med resten. Men det var skönt att veta vad du tyckte om headern så jag kan lägga den tanken åt sidan. :)



Ja, usch, det var verkligen hemskt och jag blev helt ställd. Sen hatar jag att behöva försvara mig själv och säga emot folk som är äldre. Kvinnan i fråga är lika gammal som min mamma (40 nått).



Söt Elliott är med lådan. Ser ut som om du har fullt sjå att hålla efter honom. hihi



Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll.

Kram

2009-09-16 @ 19:09:17
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback