FLÖTMAMMAN IN ACTION IKVÄLL ME =/


2009-09-19 @ 19:08:23
Usch..denna dagen har verkligen varit rörig. Far har varit här o hållt på me dörren, a har hjälpt honom..vid två åkte a iväg på match- var hemma efter fem o då var min pappa fortfarande kvar så han hjälpte honom. Elliott har varit gnällig o kinkig ikväll..han var astrött redan innan 6. Gav honom välling o lade honom i sängen. Men han bara illskrek o tjöt-var jätteledsen. Två nya bissingar på gång (de efterlängtade framtänderna uppe)så de är väl säkert därför han sovit dåligt de senaste nätterna o säkert därför han varit så gnällig ikväll. Nu får han va uppe tills han däckar, vårat lilla charmtroll!
O jag hade tänkt o grilla kött o göra potatis i ugnen, har jag hunnit detta? NEJ, när a nyss kom in så bestämde vi att vi fick köpa färdig mat ikväll.
USch..flottismamman igång här- blir pizza! får ta till crosstrainern imorn me, förutom långpromenaden tror jag! Ibland finns bara inte tiden till att laga mat eftersom de blir alldeles för sent att äta efter 8 tycker vi här hemma! Men de får absolut inte bli på länge sen nu! för nu har de blivit ett par gånger på kort tid!


jaja.. hoppas ni får en mysig lördagskväll.
kramis






Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket gumman för dina kommentarer. :) Det är så skönt att vi kan stötta varandra.



Känner igen det där med att inte ha tid ibland när det gäller maten. Det är sån ångest när man "måste" äta pizza/snabbmat fast man egentligen inte vill/är sugen.



Låter som om ni har haft en hektisk men effektiv dag. Skönt när saker blir gjorda. :)



Har lagt upp bilder på förändringen nu! :) Hihi.. Jag är så jäkla nöjd.



Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll med massor av mys.

Kram

2009-09-19 @ 21:17:55
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback