GODKVÄLL SÖNDAG.


2009-09-27 @ 19:42:30
Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera här i bloggen idag! Men har inte haft ork förrän nu. Har varit en sån där riktigt lat söndag idag känns de som =D
Ikväll har vi ätit hemmagjord pizza- det var jättegott. Hittade ett jättebra tips på pizzadeg på en hemsida- ett recept med torrjäst i. MUMS! Ena pizzan hade vi tacofärs, paprikasallad o jalapenjos på (Stavning), andra blev det paprikasallad, champinjoner på. Godis har det visst råkat bli ikväll med- men imorn är det vardag igen. Då blir de till o kämpa o kämpa. Morgon som kväll!
Våran lillkille har förresten lite feber. 38,1 stod den på förut. Han har varit så varm o gnällig idag så fick för mig o ta tempen.Så gav honom en zupp i rumpan nån halvtimma innan läggdags. Så får vi se hur han mår imorgon. Vet inte om det har nåt med hans rossliga hals som han haft morgon o kväll nu ett par dagar (samt lite lite rinn i näsan) eller om det är så att han håller på å få ännu fler tänder.
Borde ju inte va framtänderna som spökar nu när de båda brytit ut eller?
jaja, som sagt..de kanske gått över imorn.
Imorn har jag beställt bättre väder- eller jaa..att de inte ska blåsa så mkt i alla fall! Vill ju kunna ta våra låångpromenadrundor igen. O lite av rundorna är på slätten- o där tar de ju till o blåsa ännu mer.

nää.nu har inte jag så mkt mer att säga just nu.










Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

det låter ju helt lagom stort, ungefär som vi vill ha. är det enplans?

2009-09-27 @ 19:48:57
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej gumman.. det där med tänderna e ju bara så trist för dem små blir så dåliga,alicia fick först två uppe o sen två nere o sen två till upp o sen två till nere.. så hon ahr 8 tänder nu.. så nu lär det väl dröja ett litet tag till innan det e tid för nästa omgång.. men det e så synd om dem.. pussa lillkilen från oss o tack så jätte mycket för kommentaren blir så glad när du skriver till mig..:D tusen kramartill dig o din fina familj..

2009-09-27 @ 22:37:23
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback