HÄRLIGA FREDAG.


2009-09-18 @ 07:39:29
härliga fredag, nu är du äntligen här =) Natten har varit jobbig. Elliott vaknade vid nio o hade svårt att somna om. Han vaknade flera gånger o till slut fick jag sätta mig i soffan med honom somnandes i min famn. Bar sedan in honom till hans säng. O vid halv två så vaknade han igen. Gick inte o få honom o somna om. Blev självfallet så att han hamnade i våran säng (lat som man är) o där har han legat o bökat o donat. Men sovit dock =) En annan har sovit som en kratta. Men vad gör de bara lilleman sover så han vaknar o e glad =)
Just nu är det bus o röj för fullt här. Lådan med leksaker i som jag plockade iordning på igårkväll när han somnat är nerriven för längesen. Allt ligger över hela vardagsrumsgolvet...det är ett busfrö vi har!

nä..om man skulle ta o väga sig för o göra veckorapport. (denna veckan blir de nog plus istället för minus, det är jag väl medveten om.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback