HURDAN ÄR JAG EGENTLIGEN!!


2009-09-26 @ 20:59:39
tro't eller ej. Ibland så önskar jag faktiskt att jag hade varit lite mer social, haft lite lättare för o skaffa nya vänner o att jag hade bott i nån stad istället för ett litet samhälle.  För nu sitter man har uttråkad en lördagskväll igen o önskar att man hade kunnat ge sig ut o haft lite roligt med några bekanta! Men vart finns dom? nowhere to be found..
för jag har aldrig direkt ansträngt mig tillräckligt för att skaffa riktiga vänner verkar de som nu när jag tänker efter. För hade jag gjort de så hade jag väl varit ute nån helg nån gång o haft skoj va? De har jag inte haft på mååånga år!(alltså typ utgång med vänner) Eller oxå är jag bara en helt ointressant människa, en som inte syns i mängden.. en sån som folk inte vill hitta på nåt med!  Alltså- missuppfatta mig inte. JAg älskar mitt liv som sambo o mamma över allt annat. Men ibland kan de vara roligt att komma ut o bara vara. Jag kom inte ens ut o bara var innan elliott planerades heller för den delen så! Mitt fel!! önskar man kunde gå tillbaka i tiden o göra en del saker annorlunda..men det är ju så dags nu!

Men sambon o sonen är de viktigaste i mitt liv ändå, hade jag inte haft dom så hade jag väl levt som en enstöring! älskar varenda minut som mamma o sambo <3 Ni är mitt allt..vad vore jag utan er?

Det är skönt o skriva av sig ibland!!



haha..jag tänker o funderar alldeles för mkt ibland..varför finns de inge bra o ha på tv för?






Kommentarer
Postat av: Therese

Åååååååååhhhhhhh guuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad ajg känner igen mig i din beskrivning..jösses det var som att det var jag som ahde skrivit det... jösses... ja du exakt så känner jag oxå..exakt på pricken... det var som att slå huvudet på spiken.. ja jösses ja.. exakt så e jag oxå.. vi kvinnor tänker o filsosferar jätte mycket o ibland alldelels för mycket men ajg tror att vi gör det för att vi ska överleva o för att vi ska skydda våra barn.. på nåt vis så tror jag att det hör ihop.. så med andra ord så e det inte fel att tänka o fundera mycket men ibland så kan det ta för mycket energi,MEN det finns inget bättre än att skriva ner det för då e det precis som att "bördan" blir lite lättare.. Vi skulle bott lite närmre varandra så vi hade kunnat ta ut lite då o då..ti hi.. Puss o kram

2009-09-27 @ 00:05:35
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Eva

du får komma till mig någon helg och dricka lite =)

2009-09-27 @ 00:17:08
Postat av: emma - mamma till meja

Förstår hur du känner. Jag flyttade till Stockholm för sex år sen nu, och det är SÅ svårt att hitta nya vänner här. Ibland saknar men det, men oftast inte...



Kram

2009-09-27 @ 08:53:23
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Malin

Önskar me ja hade varit lite mer social av mig. Vissa veckor kan de bara va ja o Wilhelm en hel vecka. Visst det är ju hur underbart som helst o va me sin son men man behöver löite kompisar me o umgås me. Kram

2009-09-27 @ 11:31:55
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara för man har barn e det itne för sent!! några nyfunna mammavänner, en tjejmiddag o en utgång senare, de kommer de kommer!!! kram på dig



erika

2009-09-27 @ 13:18:11
Postat av: Malin

Okej ja deras passform passar inte Wilhelm.



Ja de tror ja absolut e ett måste. Ja har varit hemma ännan sen Wilhelm kom till världen. Håller på o bli knäpp. Måste ut o göra något.



Jadå vår söndag blev bra, hoppas er me blev de. Kram

2009-09-27 @ 19:31:39
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja, du låter ju som en kul prick med ett kul liv. Haha!

2009-09-28 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback