JAG ÄR GLÖMSK, SÅ ÄR DET BARA.


2009-09-10 @ 19:34:06
JA, hade ju som sagt tänkt o titta på reprisen av true blood idag. MEn nyss kom jag på att jädrans, jag skulle ju se på true blood som började kl 7. VAd är det med mig egentligen? glömmer allt känns de som, är en riktigt virrpanna. Såg att de går i repris i helgen me..sista chansen är på onsdag. Så nån dag ska jag väl ännu kunna komma ihåg o se de eller?

Dålig stil av mig, vill så gärna se de men sen dyker de upp massa annat emellan som gör att jag glömmer de!






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ja, ni åkte också birka va? nej, väntan är väl inte direkt det roligaste med en liten plutt som blir rastlös ;D men det var mysigt att ha honom med (om man bortser från sömnen ;D)



jaha, dubbelsäng på kryssning vore ju inte helt fel, kanske man ska kolla på nästa gång =)

2009-09-10 @ 19:52:40
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Carolina

2009-09-10 @ 22:41:39
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

haha.. jag också. :) Så därför var jag så snäll och bjöd på den. hihi



Fullt upp med andra ord. Men det är ju så det ska vara! :) Aktiva barn är glada barn. Och det finns ju inget härligare än att se lyckan i deras ögon!



Ja, jag hjälper till att hålla tummar och tår för att dom ska komma i morron.

Ja, då är det dags att kliva upp på vågen igen. Vi hoppas på stora minus, både i Ödeshög och Bromölla! :D



Hoppas du sover gott.

Kram

2009-09-10 @ 22:43:53
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback