JAG VET, JAG VET.


2009-09-08 @ 07:53:15
Fy på mig, hade massor o skriva om igår. MEn tog mig inte tid till att göra de känns de som. Men man får väl ha såna dagar ibland va? HAnn inte ens o fylla i stegen igår så fick göra det i morse. 
Förstår om många tycker det är trist att de bara står massa steg o siffror i den bloggen. MEn, den bloggen har jag mest skaffat för egen skull. För att jag ska se hur många steg jag tagit, o sedan för o kunna göra en veckorapport på vikten för o se hur mkt jag gått ner i vikt. Ibland blir det lite recept i ibland hinner jag o skriva in kost o träning. Finns inte så mkt tid till det just nu då elliott o träning/promenader tar upp all tid. O så har jag ju denna bloggen o skriva i med =) MEn så fort jag har tid så kommer jag självklart o komma med härliga recept o tankar med mera..de lovar jag!
Hoppas ni förstår mina fina läsare <3

om en halvtimma ca ska elliott få sin gröt, sedan blir de nog en promenad..eller om de blir öppet hus? har inte bestämt oss ännu!
hoppas alla har en fin morgon! kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback