KLART


2009-09-02 @ 17:42:19

Städningen är fixad, dagens promenadsteg gjorda, träningen på crosstrainern är av. Gud så skönt att bara slappa o ta det lugnt nu!
När jag skurade golven var a snäll o tog med sig elliott till elliotts farmor o farfar så jag fick skura i lugn o ro. Han ska ju vara överallt o vill helst inte ha honom på de blöta golven! O sen så sa han att de skulle stanna en stund så jag hann träna med. HAr jag världens sötaste karl eller vad? <3
Nu sitter jag här o väntar på att killarna i mitt liv ska komma hem. Det är snart läggdags för liten o för A  är de snart dags för fotbollsträning.
ska bli skönt att med gott samvete ligga i soffan o glo på tv ikväll kan jag ju säga, finns de nåt härligare än o ha de rent o städat?

Imorn kan det bli öppet hus o sen blir det adelövs marknad på eftermiddagen =)




veckans blogg v36







Kommentarer
Postat av: Emma

nej vad häftigt! :) Visste inte riktigt att man kan lälra de så. Vi har ju iför sig inte försökt mer än att få henne att härma ljud. Men hon brukar inte göra något vi vill göra förutom nu haha.



Skönt å städat! :)

2009-09-02 @ 18:28:35
URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback