MORGONDAGENS PLANER.


2009-09-19 @ 22:14:24
Vet inte varför, men jag  har börjat känna att jag mår bra av att ha lite rutiner på dagarna. Att kunna planera in saker i förväg. Vet ju iofs att som småbarnsförälder så blir det nästan aldrig som man tänkt sig. Men det är bra att ändå kunna drömma lite- sedan får man anpassa sig efter hur de ser ut då i alla fall. Men så här hade jag tänkt mig det hela!
Imorn har jag planerat in följande:
-Räknar med att lilleman vaknar runt 6 tiden som han brukar, o då går vi upp
-A får sovmorgon till 8
-A får ta hand om elliott mellan 8-9
-mellan 8-9 ska jag träna på crosstrainern.
-Efter träningen blir det frukost
-Efter frukosten blir det dusch
-ca 09.20 tar jag åter över att busa o gosa med sonen
-09.20 kommer A's pappa hit o hjälper till med att sätta upp panel.
-efter lillemans lunch blir det en promenad i solskenet.
- efter promenaden blir det middag, om A's pappa vill ha.( Vill han inte ha blir det smidigt att värma på rester från fredagen =) )

nä..nu är det dags att inta sängen..insomnandes i hopp om att morgondagens planer går av stapeln =)
GODNATT PÅ ER ALLA.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Tackar! :D

Krama om

2009-09-19 @ 22:27:33
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack! :) Har du kollat igenom ordentligt nu? För jag tror nämligen inte att det finns så mycket mer att göra om du inte har några speciella önskemål eller om jag glömt något.

Javisst kan jag fixa en blomma. Vilken är det du vill ha? Vit eller turkos?

Kram

2009-09-20 @ 13:20:02
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: *Carro o Elsa*

ja det blev en lyckad kväll =)

2009-09-20 @ 13:29:14
URL: http://familjjelyckan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack så mycket för komplimangen! Jag trivs superbra i den nya färgen. :) Ska bli kul att se hur dom reagerar på jobbet i morron.

Ja, oj, de skiljer ju nästan 20 år på våra mormödrar. hihi.. Ja, min mamma är ung hon också, endast 42 år gammal i år. Vågar knappt tala om att min farmor bara är 63 år. hihi

Ja, vågen var snäll igår. Hade gått ner 0,3 sedan i fredags. Men det är ju inte säkert de håller i sig, så jag ska inte jubla för mycket, men det var kul att se i alla fall. :)

Men det är ju så, tiden finns inte alltid till för det man vill göra. Man får göra det bästa utav det i stället. Idag hade jag verkligen inte lust att ta långpromenad innan frukosten, så jag har skjutit upp det några timmar. Sen får vi väl se när jag känner för gymmet igen.Tycker det är så mycket härligare med våra promenader just nu.

Ja, det är skönt med lite ensamtid ibland. Dock var hunden lite sur på mig för att jag satt och pillade med datorn. :P haha..

Jag hoppas dina planer går som du vill idag och att ni har en riktigt bra dag. :)

Så får du kolla igenom designen och se så att jag inte glömt nått eller om jag ska tillägga nått mer än blomman. :)

KramKram

2009-09-20 @ 13:33:29
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad tragisk ditt liv låter..

2009-09-20 @ 13:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback