NU VAR VI DÄR IGEN=/


2009-09-30 @ 19:01:52
Usch.. nu va vi där igen..har jag bloggat nåt idag? näää..knappt alls. HAr haft så mkt annat för mig känns de som. vi har varit ute på långpromenad, vi har varit hos elliotts mormor, vi har varit hos elliotts farmor o farfar.
Har på mig de nya skorna inne för att töja ut dom lite så att man inte får skoskav de första man får när man går i dom sen. MEn nu åker de nya skorna av, för nu blir det träning på crosstrainern till christine.

kanske skriver nåt senare..de märks väl ;)
imorn hoppas jag på att vara tillbaka för fullt med minst 5 inlägg totalt under dagen!

ha en trevlig kväll!
kramis






Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

ibland blir det så ;D

jag måste bara säga att din blogg har utvecklats sjukt mycket sen jag började följa den. Me like :D

2009-09-30 @ 19:45:13
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så himla duktig me å träna!! ja har me kommit igång men kör bara 1 gng i veckan



erika

2009-10-02 @ 08:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback