OBEHAGLIGA MEN IBLAND MÅSTE MAN JU.


2009-09-01 @ 17:18:42

Nån mer än jag som upptäckt att spindlarna verkar trivas extra bra inne i huset nu såhär på hösten? vet inte hur många spindlar jag sett krypandes på taken, o vet inte hur många jag trots min spindelfobi tagit bort.
Tycker verkligen att spindlar e jätteobehagliga..ryser i hela min kropp o jag blir som förstelnad när jag ser dom. Men nu när man har barn så måste man ju dessvärre ta itu med en del av sina fasor oavsett om man vill eller inte..ISCH!
 
Kan ju tala om för er att elliott nu har kommit på hur man stänger av o på canal digitalboxen me...kul jul! så nu  när man e lat o inte orkar stänga av tvn o boxen så kan man be honom ;P
förresten, har ju glömt o berätta... jag ska bli moster igen i januari. va de som va de där spännande som jag ser fram emot. Snart får man alltså sniffa bebis igen =)




veckans blogg v36







Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Härligt! Jag ska bli moster när som helst!!!

Spindlar har vi också i överflöd, men vi låter de hållas :)

2009-09-01 @ 21:56:17
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback