SÅ VI SKRATTADE =)


2009-09-21 @ 18:09:38
haha..vi satt nyss i soffan o myste lite. Elliott satt i mitt knä vänd emot mig o drog mig i håret o greja. Rätt va det var så tog han ur nappen ur sin mun o skulle försöka stoppa in den i min mun. Så jag skrattade, o han skrattade för jag skrattade. Tills slut lyckades han o få in nappen i munnen på mig..undrar vad de blir härnäst, ska man behöva smaka på hans mat eller nåt månntro? han var såå söt när han satt där o försökte o försökte..lilla busungen!






Kommentarer
Postat av: Carolina

Läsk är som sagt alldeles alldeles för gott. :P

Ja, jag tror det blir enklast om du skickar inlogg till mig så jag lägger in det. Skulle det blir några konstigheter så är det ju enklast om jag kan rätta till det med en gång ju. :)

Jag kan göra det ikväll när jag tränat om du vill? Kan ju vara kul att börja veckan med en ny design. ;)

Förstår att du inte har tid över till att baka. Du har ju en riktig busunge hemma ju. Kul att han lär sig så fort. :) "köpekakor" är alltid gott det också.

Önskar er en riktigt trevlig kväll.

Kram

2009-09-21 @ 18:24:20
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback