TGIF =)


2009-09-25 @ 08:18:35

har ni sovit gott? de har jag iaf. A är ju ledig idag. Så han har tagit jouren. Lilleman har vaknat några gånger inatt o så o som vanligt så hör inte A när han är ledsen. Två av gångerna gick jag upp själv, men sen knuffade jag till honom resten av gångerna. Nåt ska väl han få göra med,haha!
Tränade nyss lite på crosstrainern. EFtersom vi ska in till linköping idag så lär de inte bli nån långpromenad, o inte lär de ju bli nån träning heller. Känns skönt o ha det avklarat!
Kl 11.00 är de så dags att befinna sig på fotoateljen i linköping för fotografering av busungen. Hoppas det går bra! Han har rätt svårt för o vara still just nu..men de kanske går? bara han inte blir trött o gnällig. Hoppas på att han sover lite i bilen innan. usch..e nevös- håll tummarna för att de går bra ;)
Sedan efter fotograferingen blir de ju då självklart stan en sväng. Vi behöver köpa pyjamasar, mockasiner, strumpor, tunnare vantar, jeans o lite till till lilleman.
Själv skulle jag behöva köpa ett par nya sneakers o kanske nån tröja? men får se om snåla mamman i mig kommer fram. För jag köper ju mkt hellre kläder o grejer till elliott än o köpa kläder o grejer till mig själv som det är just nu =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback