home sweet home.


2010-04-27 @ 19:15:41
Så skönt det är att vara hemma igen, vi var väl hemma för ca en haltimma sen. Vi packade ur alla grejer ur bilen och gick in o klädde på elliott hans fina sverigepyjamas o A gav honom välling. JAg tog tag i vikandet av ett stort berg med ren tvätt som har stått o ropat på mig i flera dagar nu, och med facit i hand så hade det varit skönt o gjort de förut ju!

Vi stannade lite på ikanohuset när vi hade varit och hämtat kortet i gamla linköping och där gick vi förbi cubus som dagen till ära hade 30 procents rabatt på allt i butiken. Och A som var ute efter lite nya kläder hittade faktiskt en hel del. Vart så förälskad i en av t-shirtarna han köpte. De var en lite marininspirerad t-shirt i marinblått med vita ränder- hur snygg som helst =) sen fick elliott ett par jätteläckra jeans med som han kommer vara sååå cool i! kanske tar o lägger upp bilder på dom imorn eller nåt?

När vi kom hem så fick vi en hemleverans med en rutschkana som sis hade köpt till elliott på ÖB (den som va med i bladet) så på fredag när A är ledig ska de ta o sätta ihop den o åka på den, ska bli såå kul tycker jag!
Vi råkade ju förresten gå förbi en leksaksaffär idag med som sålde lekgräsklippare så en sådan följde ju faktiskt med oss hem oxå-haha de hade jag visst glömt!

OCh gungställningen inhandlades faktiskt i lördags med- nu fattas bara monteringen av den med..sen ska vi ha sååå kul när vi är ute o leker i trädgården!

Nähä, en liten dusch skulle väl inte sitta helt fel eller?

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

men vad ni har handlat =) så skojigt..ja de är jätteskönt att jag mår bättre igen !

2010-04-27 @ 20:05:07
URL: http://fonmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback