kväller?


2010-04-09 @ 16:30:29
haha..tänkte just skriva att det redan var kväll- men det är ju fortfarande eftermiddag! blir lite lustigt när man jämt går upp så tidigt ju o när det är så mulet o grått ute som det är i eftermiddag så skulle de ju lika gärna kunna vara kväll. Hade solen skinit så hade de varit annat!

Vi har varit framme på byn o handlat, eller vi och vi vet jag inte förresten. A o elliott skjutsade mig till ica parkeringen och kom o hämtade upp mig när jag handlat klart. Dumt o släppa ut en halvseg busunge bland folk när han inte riktigt piggnat till ännu ju.. men på så sätt fick han ju se nåt annat än hemmet iaf- han fick ju åka bil ;)

När vi var på väg hemåt så lade elliott en kräka som hamnade innanför hans skinnjacka, strax därefter kom en till o ytterligare en som kom genom näsan med.. o gud så ledsen han var stackaren =/ kräka överallt i bilen! tror de va så att han hade nåt slajm som satt i halsen- eller oxå kan de va så att hans mage var för full. Han har inte bajsat sen i förrgår (o då va de bara en liten hård klutt) så kan ju va därför med- så va de ju en annan gång!
var bara o slänga av honom alla hans kräkkläder o slänga in honom i duschen o jag kan ju säga att han inte var så medgörlig. Han stod där stel som en pinne o illskrek o gapa o tjöt!
Min lille krake, först sjuk  o sen kräkor när han börjar bli frisk =( De har iaf inte blivit nån mer kräka nu, och jag hoppas att han kan bajsa lite sen. vi har ju ändå haft i massa olja i hans välling o allt- men de verkar visst inte hjälpa!

Ska bli gott o grilla sen kan jag ju säga med, vi ska grilla även om de regnar..för man kan ju ställa sig lite halvt under altantaket sen när de väl glöder ju =)

önskar er alla en trevlig fredag så får vi se om jag återkommer nåt mer idag,

kramar






Kommentarer
Postat av: Eva

nämen stackars elliott då...inte kul att kräkas usch och fy =/ härligt med grillning..här får det bli fattigmansmat, korvstroganoff med ris..men gott är det ju!

2010-04-09 @ 16:49:51
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

stackars elliott med sin otur idag =( hoppas också eran morgondag blir bättre!

2010-04-09 @ 17:28:57
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du får en super trevlig helg nu med familjen! krams

2010-04-09 @ 23:00:17
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Annie

Det känns ju som om den stackaren vart sjuk i flera månader nu!?

2010-04-11 @ 23:36:02
URL: http://hallonflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback