Måndagen snart förbi


2010-04-26 @ 18:20:04
å så skönt att måndagen snart är slut. Måndagar är verkligen segstartade tycker jag!! inte hanns de med något bloggande i morses heller eftersom Elliott var så mysig o gosig o mammig så hade jag mkt hellre honom i min famn ju = )

Han hade väl ätit sådär på dagis idag, de hade varit pastaspiraler bland annat o de hade inte varit nån favorit. SEn hade han bara sovit 1 timma idag istället för över 1 1/2 timma. HAn fick smörgås och yoghurt när vi kom hem från en liten promenad o de va lika mumma som vanligt. Sen strax därefter åt jag o A pytt i panna, o då va vi självklart tvugna o ta fram en liten tallrik med lite sådant till honom oxå så han kunde sitta där själv o pilla.. o då åt han en hel del med! jag tycker verkligen att det är superskönt att han äter som han ska här hemma igen iaf =)

Idag har vi fått honom att säga "titta" sen om han vet vad de betyder riktigt än det är en annan femma..men de går ju framåt =)

Tänkte ta o ha en sån där "måste kväll" återigen nu, man vill ju inte ha buskiga ögonbryn- då ser man ju inget ;P

hoppas ni alla haft en fin dag?

kramar






Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahaha.. måste nog också ha en sån där "måstekväll" men nog mest av den anledning att man inte ska kunna ta fel på mina och hundarnas ben. ;) hihi



Ja, busiga är dom verkligen de små liven, mina älsklingar. :)

Och mysigt vad det verkligen på soffan. Blev lite varmt dock med två hundar och en filt. hihi



2010-04-26 @ 18:48:39
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

heeej :)

Tack för din kommentar, ja jag ger det ett försök till nu hehe :)

det ska bli supermysigt med en liten valp, längtar som in i bomben nu :)

är allt bra med er?

Du skulle inte vilja hjälpa mig med en ny bloggdesign?

kram

2010-04-26 @ 20:33:03
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback