och vinnaren av ett par trend interiör lyktor är...


2010-04-19 @ 19:52:28
Då var tävlingen om ett par trend interiör lyktor från inneonline.se avslutad. Utlottningen gick  till så att jag räknade alla kommentarer o satte siffror framför dom i wordpad. De som hade länkat fick ju en extra lott. Totalt blev det 41 st lotter.
Sedan gick jag in på random.org och lade in siffrorna (ett för minsta tal o 41 för största tal)
Sedan drog generatorn fram en siffra bland dom.. och numret och vinnaren blev....

grattis grattis linda! kommer att kontakta dig via mailen med instruktioner.

O till alla er andra, bättre tur nästa gång =)

 

TAck för ni ville vara me och tävla!!









Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Jag fick både cykel, barnsadeln och isabella fick en hjälm av mina föräldrar i lördags när jag fyllde år. Men jag, barnsadeln är från biltema, är hur nöjd som helst med den. Den fyller sin funktion.



tänkte väl att du inte kollade på hockey, haha.



Jag ska ta tag i det med bilder och kolla ut några. Skriver lite hur jag vill ha det i mailet med bilderna. du är så snäll som gör det!! Kramis

2010-04-19 @ 20:09:38
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh va roligt tusen tack



Kram Linda

2010-04-19 @ 20:17:56
URL: http://familjengranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback