sjukstugan har fortsatt.


2010-04-08 @ 20:03:28
Ja, idag har sjukstugan fortsatt här hemma. Elliott hade visserligen inte nån feber i morse, men dock ganska förhöjd temperatur jämfört med va han brukar ha på morgonen. Nu ieftermiddags var febern tillbaka igen, 38,2 grader! Han har varit ganska så gnällig idag- o velat ha total uppmärksamhet och det förstår jag verkligen stackarn =(

Hoppas han sover gott inatt nu bara! o att han får vara feberfri till helgen iaf =)

Har suttit o pillat lite grann med en design nu men kände att jag var tvungen att slita mig eftersom ögonen vart helt fyrkantiga. Så nu blir de sängen o lite förlossningskliniken som håller på nu as we speek ;)

Godnatt allihopa! vi ses imorn!

kramar






Kommentarer
Postat av: Nina

usch va jobbigt för er! ja hoppas att febern håller sig borta i morgon! krams

2010-04-08 @ 20:22:40
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Louise&Isabella

Hej! Hoppas allt är bra och att lillen snart ska slippa den envisa febern! Du, du har itne lust att göra om min design lite? Jag gillar det röda men skulle vilja ha den vita bakgrunden röd också. Skulle även vlija ha den lite vårig med lite nya vårbilder!

2010-04-09 @ 09:39:10
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback