sunny sunday.


2010-04-25 @ 19:55:41
ååå..vilken härlig dag vi haft.Det är så mysigt att ha en egen liten familj att hitta på saker med tycker jag. Vi har varit ute och gått en sväng..stannat o hälsat på elliotts kusin O o farmor o farfar. Vi har varit i mantorp o kollat på husvagnar- IGEN =) o så har vi varit och fikat hos elliotts mormor o morfar.

UNDERBAR DAG =)

tänk att det är mindre än 2 månader kvar tills elliott och jag är lång lediga =) VAD VI LÄNGTAR!

ha en fortsatt trevlig kväll,
för nu väntar duschen här!

kramar






Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en lite tävlingar.

Men det kommer nya tävlingar hela tiden.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-04-25 @ 20:25:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback