tjohoo


2010-04-22 @ 07:07:25
bra ord att starta morgonen med va? tycker jag iaf :P

shit va de har blåst inatt då, de har låtit som fasen från kaminen, o tack vare de så har jag sovit dåligt! haha..minsta lilla oljud stör min sömn, är väldigt lättväckt!

såhär kan våran dag se ut ungefär ( en vardag då man jobbar)

05.00-05.30 elliott vaknar.
05.45 -06.00 elliott får sin välling framför i drömmarnas trädgård eller de som visas innan. Jag passar på att springa ut o hämta lite ved så jag kan elda. Hinner även att slänga på mig kläderna lite snabbt o sätta upp håret.
06.45 Påklädning o tandborstning av elliott
efter det springer jag in o borstar mina tänder o smörjer in mig snabbt.
07.00 morgonmys i soffan fram tills det är dags att åka till jobb/dagis
07.30 blöjbyte, påklädning av ytterkläder
07.37 ca, avfärd mot dagis.
08.00 jag börjar jobba.
14.15 ca, A hämtar Elliott på dagis
14.36 jag slutar o jobba.
15.00 ca jag börjar laga mat. Detta eftersom vi oftast kanske bara äter nån macka till lunch på jobbet o då är vi ganska hungriga när klockan är 3... o sen måste ju elliott oftast äta då eftersom han inte äter något vidare på dagis.

sedan följs eftermiddagen av massa bus o mys fram tills klockan 18-18.30 då det är läggdags.

nähä.. nu ska vi fortsätta mysa här i soffan.

ha en bra dag.
kramar









Kommentarer
Postat av: Carro o Elsa!

Nytt lösen på gång!!



skriver det här uppe!!



kraaam

2010-04-22 @ 09:43:06
URL: http://familjjelyckan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka sköna korta dagar ni har! :)



Ha nu en riktigt riktigt bra torsdag!

KRAMAR

2010-04-22 @ 10:17:18
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad ni kan sluta tidigt! och gud så annrolunda våra dagar ser ut! o komemr se ut när vi jobbar!



vi äter verkligen lunchmat, jag äter mat med barnen på dagis o tommy äter mat på restaurang varje dag med jobbet.



slutar jobbet gör vi ca 17. tidigaste 16. båda två.



middag blir tidigast 17 o senast 19



sover gör han ca 20.00



kram



slutar alal där ni bor sådär tidigt??? hur går det runt??



erika

2010-04-23 @ 14:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback