virrpanna!?


2010-04-14 @ 18:07:04
Slutade ju halv två idag för att jag skulle till tandsköterskan- när jag kommer dit innanför dörren o ska hänga av mig jackan så säger receptionisten att jag inte ska vara där idag. Hon ber om mitt personnummer och kollar i datorn, måndag 19:e kl 14.50 inte onsdag 14:e kl 14.50! Är jag virrig eller vad? kan ju inte kollat särskilt noga om jag fick 9:an till o va en 4:a eller?
Så de va bara o ringa efter A så han kom o hämtade mig, sen åkte vi snabbt till återvinningen o sen hämtade vi upp elliott på dagis.
När vi kom till dagis va barnen ute o lekte- elliott var vid lekstugan o precis när vi kom innanför grindarna hade han o några barn till stängt in sig i lekstugan..hihi!

Han verkar ha de sååå skoj på dagis <3

När vi kom hem blev det matlagning, strimmelbiffgryta dagen till ära. O sen gick vi ut en sväng, var o hämtade Elliotts kusin W o tog med honom till lekparken. A o W åkte massa rutchkana, elliott gungade o gick runt o skulle sno andra barns leksaker- sen åkte W o Elliott i A's knä i rutschkanan en gång- Elliott ville inte åka mer!
A är nu o plockar skräp på motorvägen- sånt där skoj fotbollslag får göra för att tjäna pengar till föreningen. Elliott o jag har varit ute o gått en sväng o stannade hos hans mormor på hemvägen. Nu ligger pluttis i sängen o jag hoppas att han somnar snart- han är verkligen övertrött!!

JA, de va väl våran dag det i de stora hela!

vad har ni gjort idag?

kramar






Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hihi, inte lätt att vara virrig. Känner så väl igen det :)



Kram

2010-04-14 @ 21:24:14
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback