Godmorgon fredag.


2010-08-13 @ 06:52:10
Godmorgon allihopa, här har vi varit uppe sen halv 6 ungefär...ganska tidigt om ni frågar mig. Men de fanns ju en tid då han kunde vakna innan fem..o de är mkt tidigare de så jag klagar inte ;)
humöret bättre idag, men huvudvärk from hell verkar jag fått. Ska ta mig lite vatten i dricka o sitta o  mysa med elliotten en bra stund o se om de hjälper- enligt mig borde de iaf va de mest perfekta o underbara botemedlet som finns.

Idag måste det handlas- funderar på att ta en tur till citygross o handla..orkar man de?

önskar er en trevlig morgon,
hörs senare.
kramar






Kommentarer
Postat av: Mad

Tack =)

2010-08-13 @ 08:22:18
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback