Godmorgon söndag.


2010-08-15 @ 09:58:27
haha..tar väl o säger godmorgon till er alla nu. här har vi bara varit vakna sedan nio ungefär. Fick välbehövd sovmorgon idag av lilleman <3 så man hade iaf ingen huvudvärk när man steg upp =)

Igårkväll va vi ju på kräftskiva, de va jättetrevligt. Vi åt grillat kött med potatisgratäng, sallad, sås o bröd. va mumma! sen efteråt blev de kräftor. O dessert i form av chokladpudding på det. Elliott höll sig vaken läänge. Han somnade nog inte förrän 10 halv 11 nån gång..o de är ju lite skillnad jämfört me o somna runt 7 de! De hela slutade me att han somnade i mitt knä, o de va jättemysigt o sitta där me honom..de har inte hänt att han gjort de på jättejättelänge. <3 tack så mkt för igår E&F

Elliott vaknade iofs halv 7 första gången i morse, men då gav jag honom vällingen i sängen..sen vände han sig bara om o blundade igen..trötters pojk med andra ord!

Idag blir de nog en lugn hemmadag med lite fix o pill. har lite fönsterspärrar vi behöver sätta upp så vi kan öppna våra fönster..sen skulle jag behöva städa kylskåpet lite grann..

vi får väl helt enkelt se va som händer!

ha en fin dag allihopa,
kramar






Kommentarer
Postat av: sandra

Vad gott med kräftor! Tror inte heller att man bara kan få ett visst kön med hormonrander, det beror nog på annat som du säger :)

2010-08-15 @ 10:23:48
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Eva

så skönt med sovmorgon, är inte varje dag man får de =)

2010-08-15 @ 11:35:12
URL: http://fonmo.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Vinner jag dessutom pris är det er jag delar vinsten med.



http://blogg.veckorevyn.cm/pinsamt/2010/08/01/lankar/



Skulle iaf bli jätteglad för din röst

Kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback